Поштоване колеге
ПОШТОВАНЕ КОЛЕГЕ,
Представљамо Вам неколико препорука о толеранцији и комуникацији на релацији здравствени радник – пацијент.
Молимо Вас да имате у виду друштвену ситуацију у којој се сви налазимо, као и тежак социјални статус многих наших суграђана.
Иако је праг толеранције код свих нас јако снижен, морамо имати разумевања и за оне који немају разумевања за нас, наравно у границама пристојности и нормалног понашања.
Са циљем избегавања будућих конфликата и добрих међусобних односа
Молимо Вас да:
Отворено и искрено комуницирате са својим пацијентима.
Активно слушате другу страну.
Заједно радите на решавању проблема.
Трагате за обострано задовољавајућим решењем.
Будете спремни на компромис и договор.
Креативно решавате евентуалне сукобе.
Водите рачуна о свом достојанству и достојанству саговорника.
Примерено износите своје критике и савете.
Постижете конкретан договор о односима са својим пацијентима.
Негујте колегијалне односе у свим ситуацијама.
Обављајте свој посао савесно, достојанствено и увек професионално, како Вам налажу морал и правила професије.